Klantenservice

Hulp Nodig?

Voor vragen over reparaties

Bel 0900-0935 of e-mail: service@nutribulletretail.com

Voor vragen over bestellingen en onderdelen  

email naar service@nutribulletoutlet.nl


Veel gestelde vragen

Hoe verzenden jullie?

We verzenden met de PostNL. In 99% van de gevallen bezorgt deze de volgende werkdag. 

Kan ik het ook afhalen?

Dat is uiteraard ook mogelijk. Neem dan eerst contact met ons op om een afspraak te maken.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen. 

  • iDEAL: Veilig betalen via uw eigen bank
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • MisterCash / Bancontact
  • Contact in onze winkel

Wie zijn jullie?

We zijn het officiële service center van NutriBullet Nederland. We repareren en herstellen nutribullets en maken ze weer als nieuw. Ook kun je bij ons terecht voor alle onderdelen die verkrijgbaar zijn.

Hoe lang is de levertijd?

De gemiddelde levertijd is 2 werkdagen. Elke nutribullets wordt voor verzending door ons getest en gecontroleerd. Zo weten we zeker dat je een goed werkend model ontvangt.

Hoe handelen jullie klachten af?

Bij een klacht kun je contact met ons opnemen via service@nutribulletsoutlet.nl. We nemen elke klacht serieus en zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en jou als klant  een tevreden gevoel te geven.

Om je beter van dienst te kunnen zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies kunnen wij en derde jouw internetgedrag op onze site volgen. Hierdoor kunnen we advertenties tonen die relevant zijn voor jou en kun je informatie delen via social media. Als je verder gaat dan gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord gaat. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina